SL's blåbussar till polisstation

Det är dags.
Klockan är åtta på morgonen, jag har inte sovit en minut på hela natten. Jag sitter här i min säng, i ett par shorts och rappar med i låten Looptroop - Long arm of the law, samtidigt som någon vill vinna pengar på tv.
Svar 318 var fel tydligen, 8500kr till någon annan.

Idag är det onsdag, och jag har väl egentligen ingenting att göra.
Möte klockan elva, efter det är de tomt.
Kanske. Det visar sig.

Jag har redan ätit frukost och jag har redan duschat. Jag ska alltså sitta här i två timmar till. Kul.
Kanske läsa lite. Göra lite nytta, städa.
Inläggen kommer mer och mer sällan, och innehållet blir allt sämre.
Är detta ett steg i "rätt" riktning? Det visar sig.

Kommentarer
Postat av: joanna

har du gått & blivit morgonpigg?!

2010-04-22 @ 01:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0