Blood and fire

En vecka, två/tre dagar.
Det känns bra ändå.
En mage som mer eller mindre skriker efter något ätbart.
Brev från polisen. Sms på telefonen.
Jag hade tänkt att detta skulle bli ett sånt där riktigt fett inlägg, som jag brukar kunna producera. Men då jag suttit med "Nytt inlägg" uppe i säkert en halvtimme nu, och bara kommit hit tvivlar jag starkt.




Som sagt, en vecka och cirkus tre dagar.
Jag tänker inte ens på det, och det känns bra.
Visst finns suget, men det är ändå inte som förut.
Det kommer väl, antar jag.
Tills vidare, ha det riktigt bra.

“The only dead bodies from marijuana are in the prisons and at the hands of the police. This is ridiculous.“
- Jack Herer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker vara anonym, sådeså!

Du är duktig. Riktigt duktig. Hoppas att livet går framåt för dig nu. Ha det bra :)

2010-02-09 @ 17:30:05
Postat av: j

keep up the good work!

2010-02-09 @ 17:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0