Caught in the hustle

Ur högtalarna strömmar Hot chocolate - you sexy thing, och jag känner mig jättesöt.
Det känns som att en gnu stått och stampat på min nacke i en vecka.
I brist på saker att skriva om, så tänker jag inte skriva om något vettigt alls.

Jag är riktigt trött på vintern. Jag är trött på snö. Jag är trött på att frysa om tårna.
"Sätt på dig ett par extra strumpor."
"Köp varmare skor."
Hade jag velat ha tre par strumpor, så hade jag haft det.
Hade jag velat ha andra skor, så hade jag haft det.
Jag är bloggare, jag har rätt att klaga.
Gillar du det inte, så är det bara att sluta läsa.
Vill du däremot ha mer att läsa, så lägg en kommentar.
Önska något du vill läsa om.

"För den outbildade är ett A bara tre pinnar."
-Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: Anonym

kort, enkelt, BRA!

skriv om din syn på adoptioner, vetja! heterosexuella eller homosexuella föräldrar, välj själv.

hade varit kul att höra din åsikt

2010-02-10 @ 23:12:36
Postat av: Anonym

Älskar dina inlägg.

2010-02-14 @ 17:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0