Like a rolling stone

Det var nu en kortare evighet sen jag skrev något här.
Det här med bloggande är inte något jag direkt prioriterar.
Ni är säkert flera som gett upp hoppet, men ni få som finns kvar, här har ni er läsning.
Jag sitter i skrivande stund, 16:46, och lyssnar på Stevie Wonder och funderar faktiskt inte alls på mycket.
Det skulle tydligen vara fint väder idag, upp till 10°. Om så var fallet, har jag ingen aning om. Jag har sovit bort hela dagen nämligen. Så går det när man jobbar natt.

Alliansen vill sänka skatten för pensionärer.
Vem fan bryr sig egentligen? Verkligen inte jag, och knappast du.
Men det är härligt att Ing-Britt, 73 får några extra kronor att leva på ifall Mumin blir omvald.
Nej, nu måste jag faktiskt urinera, och jag har inga som helst planer på att fortsätta på detta inlägg senare.
Tills nästa gång, passa vänster.

"When you got nothing, you got nothing to loose."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0