Kuken vill, fittan bestämmer.

Jag glömmer aldrig ett ansikte, men i ert fall är jag villig att göra ett undantag - Groucho Marx



Red hot chili peppers - Under the bridge spelas på väldigt låg volym i mina hörlurar.
I skallen snurrar det sjukt mycket. För mycket.
Som Keno-bollarna i den stora kulan, för snabbt för att greppa tag i en och se vad som står.
Det går så snabbt att man inte ens hinner snappa upp en tanke och få en uppfattning om vad som rör sig där uppe.
Att hålla bloggen levande går utför. Intresset finns, kreativiteten sviker.

Vad är det som händer i världen?
Jordbävningar, OS-avslut, och hur går det med en satans SAAB-affären?
Hur går det med allt?
2012 om två år. Är det dags att börja göra det man alltid drömt om, eller har man faktiskt tid på sig?



Alla ska vi dö, det är ingen hemlighet.
Folk dör varje dag. Bara idag dör omkring 275 000 människor.
Och vem bryr sig egentligen?
Vi bryr oss när det drabbar någon nära.
Förlåt mig. När en känd människa dör ska man också vara ledsen.
Vi ser ju bara när Jackson dog. Hur mångas kinder blev inte blöta då?
Ta vara på livet. Lev varje dag som om det vore din sista. Imorgon kanske det är din tur.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"älskling vi ska alla en gång dö."

2010-03-02 @ 13:46:51
URL: http://dgfg.blogg.se/
Postat av: joanna

vad är det för speciellt med 2012?

2010-03-02 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0